Splošni pogoji poslovanja

1. OSNOVNI PODATKI

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini MTREND.si, ki je v lasti podjetja MTREND, Milena Pečečnik s.p. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).

  • Lastnik: MTREND, Milena Pečečnik s.p.
  • Naslov: Škale 71a, 3320 Velenje, Slovenija
  • Matična št.: 8408319000
  • Davčna št.: 28697685
  • DDV zavezanec: NE
  • IBAN: SI56 0510 0801 6522 293 (ABANKA d.d.)
  • SWIFT: ABANSI2X
  • Datum vpisa v poslovni register: 01. 04. 2019
  • Registracijski organ: AJPES (izpostava Trbovlje)
  • GSM: 051 363 168 (vsak delovni dan od 8.00 do 16.00 ure)
  • E-mail: info@mtrend.si
  • Spletna stran: www.mtrend.si


2. VARSTVO POTROŠNIKOV

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Uredbo o varovanju osebnih podatkov (EU GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in določajo pogoje nakupov izdelkov preko spletne strani.


3. CENE

Vse cene so končne cene, saj podjetje ni zavezanec za DDV po 1. odstavku 94. člena zakona o davku na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani na spletu in veljajo za označene izdelke za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo.


4. NAČIN PLAČILA

Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po predračunu ali s sistemon PayPal.

a) Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu z nakazilom na TRR vam ob potrditvi naročila na vpisani elektronski naslov (e-mail) pošljemo predračun z natančnimi navodili za plačilo. Izdelki bodo poslani po plačilu predračuna v določenem roku (glej poglavje Rok dobave).

b) Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V tem primeru kurirju dostavne službe, ki za nas opravlja dostavo paketov, izročite gotovino in dostavna služba bo za vas opravila plačilo. Dostavna služba lahko zaračuna tudi stroške provizije za plačilo.

c) PayPal

Plačilo izvedete z aktivnim PayPal uporabniškim računom ali pa le z vnosom podatkov o svoji kreditni kartici na PayPal spletni strani, kamor vas preusmeri naš sistem. PayPal vam namreč omogoča uporabo storitve tudi v primeru, da pri njih nimate uporabniškega računa.


5. POŠTNINA

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Stroški dostave za paket so fiksni in znašajo 3,4 EUR.

Za vsa naročila nad 40 € je poštnina brezplačna.


6. NAROČANJE

Naročanje izdelkov poteka preko Spletne trgovine 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije.

Postopek nakupa

Naročilo v Spletni trgovini www.mtrend.si se odda preko obrazca. Pri naročilu je poleg navedbe imena, priimka, kraja dostave, obvezna tudi navedba e-maila in telefonske številke, ki sta nujna za komunikacijo in spremljanje statusa naročila, ter kasnejšo dostavo.

Postopek:

  1. Izbira artiklov: v spletni trgovini si najprej izberete željen artikel ali več le-teh in količino artikla. Pred klikom gumba za dokončanje naročila imate še vedno možnost preveriti podatke o artiklu, spremembo količine artikla in izbris artikla. 

  2. Sprejetje naročila: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 

  3. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče (v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti. Pod zadevo v elektronskem sporočilu vpišite »Preklic naročila«. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca), gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

  4. Odprema blaga: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

7. DOSTAVA

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 14. ure, bomo na navedeni naslov poslali še isti dan. Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje Pošta Slovenija d.o.o., vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.

Artikel je možno prevzeti izključno preko dostavne službe. Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla in v poglavju Poštnina. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.


8. ROK DOBAVE

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-3 delovne dni od oddaje naročila. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.


9. VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14dneh od prevzema blaga spletni trgovini sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@mtrend.si. Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Kupnino za vrnjene artikle bomo nakazali na kupčev transakcijski račun, katerega številka naj bo priložena k izdelku, ki ga vračate oziroma jo pošljite po e-mailu na info@mtrend.si . Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso pripadajočo dokumentacijo. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Vračilo lahko kupec pošlje po pošti na naslov, določen v poglavju Osnovni podatki. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Vračila ne bomo upoštevali za izdelke, ki so bili pri kupcu poškodovani ali uporabljeni.
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.


10. ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, nakažemo naslednji dan.


11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.

Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.


12. PRITOŽBE

Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na info@mtrend.si.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.


13. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

14. STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natačneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izorčena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Obrazec za prijavo stvarne napake je na voljo tukaj.

15. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba: 14.5.2019